Yäääy!

sitter och dunkar musik från min dator just nu!
Har inte blivit nå inlägg fören nu för igår kväll satt jag och fippla med photoshop likaså nu på förmiddagen:)
Har inte hållt på med det programet på jätte länge så hade glömt bort det mesta men nu har jag börjat igen så börjar få igång lite bortappad kunskap igen!
Så gjorde nyss en ny header bara för att så den nya ligger uppe nu:)
Blir väl att fortsätta fippla med det programet när man kommer hem senare!
Men nu sitter jag och älsklingen och kollar på curling mellan sverige och norge skit tråkigt men men!
Blir att kolla lite till sedan gå ut i köket och äta innan man drar iväg till hockeyn! slänger upp ett inlägg på vägen dit tror jag eller möjligtvist i hallen!:)


Nya headern:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0