tredje advent

Idag är det ju tredje advent men jag känner ingen julstämmning alls fattar inte varför?
Kommer julstämmningen den dagen det är julafton eller vadå?
När man var liten så fick man in julstämmingen så fort det kom snö men det funkar inte så längre!
Ja bara vänta och se när den kommer.

Har faktiskt ingenting alls att göra denna tråkiga söndags kväll.
Blir väl att fortsätta glo på tvn och lägga sig i sängen snart och hoppas på att man kan somna tidigt eftersom att jag och älsklingen sov lite för länge idag.

Vill hitta på något NU faktiskt men vet inte vad faktiskt får väl fundera på det.
Men nu ska jag ut ur rummet och checka vad familjen håller på med!


Mitt "snygga" skolfoto... bjuder verkligen på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0