börjar bli lite gladare

har försökt letat upp busskortet men det är kört.. så får åka ner till vl imorn efter skolan och beställa ett nytt men sånt är livet.

Förutom det så har jag faktiskt bara tagit det lugnt och glott tv hela dagen men jag piffade upp mitt ps3 lite faktiskt under tiden jag själv tycker att den vart mycket snyggare!

Har faktiskt en intressant grej att berätta, jo det är så att jag ligger här och planerar en tävling just nu.
Tänkte eftersom att det snart är jul så kan det vara lite roligt att vinna något och jag har faktiskt klurat ut en grej, mer information får ni om drygt en timme:)

stickers från top street wear, Vad säger ni snyggare va?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0