skolan

sitter just nu i skolan och har lektion nämligen människors miljöer. Det är andra lektionen för dagen innan så hade jag samhällskunskap. Men nu återstår det bara en halvtimme av denna lektion sedan slutar jag för dagen!:)
Sedan blir det att gå förbi älsklingens mammas jobb och hämta pengar åt henne sen ta bussen hem till mig och baka lite faktiskt! Slänger upp bilder från det sen :)

Men nu ska jag sitta och dunka musik och bara ta det lugnt på lektionen får inte jobba av min lärare:o
Vi håller på med en uppgift från filmen "american history X" som ska vara färdig efter jullovet och jag är snart färdig så sa jag till min lärare att jag snart var färdig då fick jag inte jobba mer! haha men det gör inte mig någonting faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0