Duktigt av mig

Brorsan kom inspringande in i mitt rum och började härja om nå julklappar. Morsan hade tydligen handlat julklappar idag och brorsan hade genast börja kolla paketen och försöka komma på vad paketen innehåller. Sedan går jag ut dit för att jag med hade julklappar liggandes där och satt mig i soffan och börja fundera på vad det kan va och jag vet att jag önskade mig fyra saker och det va pengar, laddningadock till iphonen , högtalare med dock till iphonen sedan sen fjärde saken .... Ja vad va det då jag har faktiskt ingen aning har totalt hjärnsläpp:o får väl försöka klura ut det och hoppas att jag kommer på vad den fjärde grejen var:) skulle fan skrivit upp vad det va precis som jag sa att jag skulle göra !:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0