Dålig uppdatering idag!

Ledsen för så några inlägg denna dag!
Vet inte varför det blev så men men.
Idag så va man i skolan och det gick bra mestadels film hela dagen i skolan och bara ta det lugnt.
Efter det så blev det erikslund med älsklingen som ni kanske redan vet. Inhandlade en ny te mugg till mig som är lite större! och sedan en lite "tavla" kan slänga upp bilder på det senare eller imorgon.
Sedan åkte vi hem och bara tog det lugnt.

Efter en halvtimme då vi vart hemma så kommer morbror hem så då åker han och låtsasfarsan iväg och handlar donken till käk eftersom att morsan och brorsan har åkt iväg till kungsberget för premiär åk med snowboard!
Skulle varit kul att åka men alltid så jävla mycket folk när det är premiär så det är inge kul att åka då.

Men just nu ligger älsklingen i soffan och kollar på "om en pojke" medan jag ligger i sängen och sträcker på mig har så jävla ont i benen så blir att ligga här ett tag nu och bara ta det lugnt. Funderar på att klippa ihop en liten film men lite fina bilder jag tagit och någon skön musik till och slänga upp här! vi får se vad som händer.

Ha en bra fredagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0