apple..

ibland blir jag trött på apple faktiskt...
som ni iphone ägare säkert vet så släppte de ju en ny version för nån vecka sedan. nämligen iOS 5.01 som jag då uppdaterade till för att hoppas på bättre batteri tid. Inte vart det bättre det och nu så har den börjat krångla genom att hela tiden börja säga till att jag inte har någon sim kort installerad fast jag nu har det.
Nu har jag fixat det problemet genom att göra en återställning till iOS 5.0 istället men blir irriterad på att de släpper en uppdatering som inte ens funkar klart. Skulle vilja kasta sönder telefonen när den gör som den gör men njae det tänker jag nog inte göra älskar den för mycket^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0