allt möjligt

sitter framför datorn och fixar lite ny musik till telefonen har börjat tröttna på den musik jag går runt och dunkar i lurarna varenda dag så kan vara skönt med lite musik byte:)
Älsklingen åkte hem för någon timme sen så då vart det ensamt men strax efter det bar det av till erikslund för att handla lite saker och åter igen så hittade jag lite smått och gott slänger upp det i slutet av inlägget:)

men nu har jag nästan precis ätit så ska bara slappa denna kväll och imorgon så slutar man tio i tolv så det är två tidiga skoldagar i rad! underbart säger jag bara. så blir att gå runt på stan ett tag efter med älsklingen sen åka hem till mig och lämna grejer sen jävlar då bär det av till rocklunda för att kolla på hockey mellan VIK-Borås och då ska det bli 3p och med det så ska det bli den 6:e raka segern för vårat Västerås lag!:)

köpte på mig tre t-shirtar och ett 6-pack adidas sockor som alltid går åt!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0