Soffa + tv

Ligger i soffan och glor tv men inte i min soffa utan jag sitter hemma hos älsklingen! Är faktiskt inte så ofta jag är här med tanke på att hon bor käpp rätt åt helvete.. Vilket är synd för jag vill verkligen vara hemma hos henne ofta men är så trött på detta ställe tyvärr :(men jag har ju världens underbaraste flickvän som jag tror gillar att vara hemma hos mig och det har funkat så det borde det göra i fortsättningen också. Men just nu sitter vi och glor på något skit program med tanke på att hon bara har en kanal som funkar här nere i källaren.
Om tre timmar så ska vi bege oss iväg och kolla på älsklingens lillebror som ska ha lucia så kanske slänger upp en bild senare!:)


Kommentarer
Postat av: elsa!

hur ammal äru?:D

2011-12-12 @ 17:36:20
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0