oh yeah!

Sitter och kollar på "monster till svärmor" på tv11 just nu med älsklingen!:)
Eller ja jag kollar på filmen medans älsklingen försöker slå mitt rekord på temple run vilket inte går så bra för henne:)
Har ett rekord på strax över miljonen medan hon bara får ihop runt 600 tusen:D

stackars lilla älsklingen!:)

Men ska kolla klart på denna film då sedan blir det att krypa ner i sängen och kolla på "johan glans det bleka hotet"!
efter det tror jag nog att vi kommer försöka sova med tanke på att vi ska iväg ganska tidigt imorgon och leta julklappar!

Eftersom att julen verkligen börjar närma sig så slänger jag upp en härlig julbild som jag tog igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0