idol

vart att glo på idol ikväll jag själv hatar verkligen idol men älsklingen gillar det så.
Det är så dåligt för att ja jag vet inte... de skickar två soppor till finalen det är helt sjukt i finalen ska man väl ändå göra bra ifrån sig och ingen av de två gjorde det! så sjukt dåligt snacka om att valt fel personer till en final där de knappt verkade som att de försökte vinna... men vad ska man göra det är ett överskattat program så är det bara..
att det kan vara så populärt förstår jag faktiskt inte då är fan nyheterna hundra gånger bättre!

men nu blev jag lite gladare för nu ligger vi och kollar på modern family. vilken är ett sjukt bra program enligt mig så komiskt faktiskt!
Blir väl att glo på det nu faktiskt ett tag sedan slänga sig i sängen och försöka sova ett tag faktiskt.
För imorgon då smäller det för då är det hockey dags!!!
som ni nu redan vet eftersom att jag skrev det tidigare idag:)
Är fan övertrött men inte trött att jag vill sova jag är konstig jag. fast jag vill sova men ja alltså det är konstigt men funderar på att göra det fast nej eller jo eller nej kanske... hur ska jag göra??:)

HÄLSNINGAR!!// en trött Marcus!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0